dimecres, 2 de setembre del 2009

Ja m'he instal·lat

Ja estic instal·lat a l’habitació. És una habitació d’uns 20 metres quadrats, Amb un gran finestral, i amb connexió a Internet (encara que aconseguir-la porti una mica de feina). A més tinc accés a la sauna!

Al meu edifici hi ha una sauna que puc utilitzar unes hores al dia. És una d’aquestes saunes que tires aigua a les pedres calentes (com la majoria d’aquí) i s’hi està molt bé. M’han ofert a més d’anar a una sauna de fum. Es veu que és el tipus de sauna més antic que tenen aquí. En la sauna de fum, es canalitza el fum del foc cap a la sauna buida, de manera que quedi durant una bona estona tota plena de fum; després es treu el fum, i s’utilitza com una sauna normal, havent quedat els bancs i les parets de color negre i deixant anar una olor molt especial. També és interessant saber que dins la sauna la gent es dona cops amb branques de bedoll, que han anat a buscar al bosc (aquí si arrenques branques d’un arbre al bosc ningú et diu res, és perfectament legal tallar un arbre sense haver de donar cap explicació a ningú).

I a més, Roninmäki! És el barri on estic, i tot és propietat de l’agència KOAS, que és qui troba allotjament pels estudiants, o sigui que tots els habitants del barri són estudiants, o sigui que hi ha un ambient brutal! Ahir al vespre, cap a les nou, vam començar a xerrar amb dos lituans (un noi, Armys, i una noia, Indra), i se’ns va anar afegint gent de diversos llocs: que si d’on ets? Que com et dius? Al final érem uns trenta al mig del no res, pelant-nos de fred, però passant-nos-ho molt bé!


I aquí teniu la foto del meu sopar d'ahir, espaguetis a la carbonara tal i com els mengem a casa.Ahir feia bastant de fred i a l'autobús escoltava "california dreaming" i el tros aquell de "I'd be save and worm if I was in LA" em va fer pensar "I'd be save and worm if I was in BCN", així que em vaig fer aquest sopar per treure'm qualsevol enyorança.

1 comentari:

  1. "és perfectament legal tallar un arbre sense haver de donar cap explicació a ningú"

    qüestió d'opulència? veig que t'integres ràpid.

    ResponElimina